19 Aralık 2010 Pazar

Rapunzel afro olsaydı?

İlk yazım heyecanlı mıyım? hayır. Yarışma programında değiliz sonuçta dimi? Ama ben bir yarışma programına çıksam çok heyecanlanırdım,bir kere bir programa seyirci olarak katılmıştım iki veya üç kere ekranda görünmeme rağmen kalbim küt küt atmıştı.Sırf bu yüzden ünlü olmamayı seçmiş bir insanım ben.Mimar olmayı seçtim.Üniversitede 5. senem,mimarlık da zormuş başaramamaktan korkuyorum aslında.Ne kolay ki? uyumak çok kolay mesela,bir de yemek yemek kolay. İkisini de çok severim.
Afropunzel'e gelince twitter'ı yeni kullandığım zamanlarda sıradan bir nickle başlamıştım,o sırada bir kitap okuyordum.(tavsiye ederim: çöl çiçeği waris dirie) Kitabın yazarı afroydu,googledan değişik afro fotoğraflarına bakarken arka plan için, afro olmak da ne zor saçı hiç uzamaz insanın,uzun olması için bir ömür beklemek gerek derken aklıma rapunzel geldi rapunzel afro olsaydı falan derken afropunzel ne güzel nick dedim.Meğersem bir de simens reklamı varmış afro rapunzel ve saç düzleştiricisiyle ilgili.(yaratıcı bir reklam)
Kendimden bahsetmem gerekli mi bilmiyorum veya bu bloğu neden açtığımdan.Bir çeşit anı defteri.Okuyan olursa da güzel olur.Pek bloglardan anlamam ama öğrenicem o zaman baya güzel olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder