27 Ocak 2011 Perşembe

Yaa ne zamandir olmuyor olmuyor dedim al basina belayi gene!

Merhaba panik atak naber gorusmeyeli? -agzina sicmaya geldim gene.

Aynen boyle bir gelir beni benden alir kendisi sonra defolur gider. ya ilaclarimi duzensiz kullandim son zamanlarda,1 hafta falan kullanmadim sora boyle asiri uyku halim basladi sonra bir ogle uykusundan uyandim baktim gelmis.neyse ilaclarimi kullaninca duzelir gibi oldum. Bir de yegenimin yanindayim ufak olanin "ECE" kuzucuklar cok iyi geliyor bana. tum gun immaaak immaaak diye dolaninca pesinde biri ister istemez dikkat dagiliyor bir sure sonra uzaklasiyorsun tum hislerden :)

Bu arada ilk defa tum derslerden gectim. cok mesudum,hem projeden 80 falan alip gectim muhtemelen. donem notum cok iyi degil eskiz sinavlarindan dolayi dustu puanim ama olsun projeden yuksek not almisim ya az cok o da yeter. Ya bir de okulun en kil hocasindaydim, adamin iki lafindan biri kufurdu ama beni sevdi galiba 16 gelme sartina karsi derslere sadece 10 kere gittim,sonra 3 sinava girceksiniz dedi ama 2sine girdim falan.iste hic beklemezken gemeyi bir de adam kotu not bile vermemis. bundan sonra her yerde savunucam hocayi cok iyi adamdir o diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder